Recepty na jídla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mlsný přítel

2 posters

Goto down

Mlsný přítel Empty Mlsný přítel

Příspěvek pro Majkl2 Mon May 02, 2016 8:22 pm

Taky nevíte co pořád vařit? :-( Přítel je strašně mlsný a poslední dobou co navrhnu tak na nic nemá chuť... on taky jen tak něco nejí, takže je to dost těžké.
Já jsem zatím začátečník, ale on tvrdí, že vařím skvěle. Ale vážně už nemám žádné nápady, sakra :-))
Když navrhnu řízek, přírodní řízek, kuře, těstoviny, čínu, polévku, omáčku, palačinky, maso s nějakým sosem v troubě... nic z toho si nevybere, tak já už vážně nevím co :-(

Majkl2

Poèet pøíspìvkù : 74
Join date : 02. 05. 16

Návrat nahoru Goto down

Mlsný přítel Empty Re: Mlsný přítel

Příspěvek pro Majkl2 Mon May 02, 2016 8:25 pm

Tak si projdi nějaké internetové kuchařky (můžete to udělat spolu a sestavit si třeba jídelníček na týden dopředu, pak se nebudeš muset každý den ptát) a pokud ani to nezabere, postavila bych před něj talíř s jídlem, které bych vybrala já a buď to sní a nebo si namaže chleba s máslem..... tohle by u nás doma teda bylo sakra jednoduché. :-))
Ale vážně, nenech se takhle zneužívat a nezvykej ho příliš na tyto móresy. Zatím to asi jde, ale jak to bude, až přijdou děti, zaměstnání, honička ??? Taky mu budeš vymýšlet z tolika druhů jídel ?
Jasně, když někdo nenávidí kopr, nebudu mu vařit a nutit koprovku, ale z těch jídel, cos psala, si každý normální člověk musí přece normálně vybrat. :-[

Majkl2

Poèet pøíspìvkù : 74
Join date : 02. 05. 16

Návrat nahoru Goto down

Mlsný přítel Empty Re: Mlsný přítel

Příspěvek pro Majkl2 Mon May 02, 2016 8:30 pm